Škola noci 1 - Označená; recenze

house of night marked
škola noci 1 označená
Název: Škola noci 1 - Označená
Originální název: House of Night - Marked
Autorky: P.C. Cast & Kristin Cast

Jak jsem se vlastně nechala pohltit touhle knižní serií?
Na tuhle knihu jsem ve skutečnosti narazila neuvěřitelnou náhodou. Jeli jsme tehdy s rodičema do Vídně, a protože jsme měli hodně času, než jel vlak, šli jsme s tátou do knihkupectví na hlavním nádraží. Bezmyšlenkovitě jsem zabloudila do sekce cizojazyčních knih a hmátla po první, která mi přišla pod ruku a líbila se mi obálka (výřez nahoře). Otevřela jsem jí na první stránce a začala jsem jí číst. Byla jsem tak nadšená, že jsem rozuměla celé první stránce v angličtině, že jsem jí prostě chtěla. Ale nekoupili jsme jí... Chtěla jsem jí sehnat jinde, ale nedařilo se mi to... protože jsem si nezapamatovala, kdo to napsal... jen jsem si matně vybavovala, že to byli dva lidi... a ten první měl iniciály... ale nepamatovala jsem si jaká to byla písmena:D Nuž... šla jsem takhle jednou se svou nejlepší kamarádkou do knihkupectví a spatřila českou obálku (tam vlevo) a byla mi ta jména povedomá... no... otevřela jsem to a přečetla si první větu na první stránce... a najednou jsem věděla, že tuhle knihu prostě musím mít! Aniž bych si zjišťovala informace, cokoliv... prostě jsem si jí vzala... a během čtení jsem jí začla milovat... a dneska jsem dočetla 5. knihu této série... :D A moje nejlepší kamarádka si 1. díl půjčila a je na tom podobně...:D

Recenze: Myslím, že už jsem to celkem vyjádřila úvodem, ale tohle je přeci jen rubrika recenzí na knihy... Momentálně jí čtu podruhé, ovšem tentokrát v originále a je to sranda... je to moje první anglická kniha, kterou čtu, takže celkem záhul :D ale zase angličtinu už celkem ovládá, takže... Každopádně.. Když jsem četla první knihu, opravdu mě to neskutečně vtáhlo do děje. P.C. společně se svou dcerou Kristin skutečně umí psát. Naprosto mě to ovládlo a přečetla jsem to během pár dní. Možná bych měla říct, o čem je první kniha: